Starosta Sanocki informuje, że Zarząd Powiatu Sanockiego wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Powiecie Sanockim. Funkcję Koordynatora będzie pełniła Pani Katarzyna Sekuła.
Podstawa prawna:
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Starostwa Powiatowego w Sanoku jest realizacją obowiązku nałożonego, na wszystkie jednostki sektora finansów publicznych, ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności:
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało w szczególności:
1) Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiat Sanocki;
2) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiat Sanocki;
3) Monitorowanie działalności Powiatu Sanockiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Katarzyna Sekuła - Koordynator ds. dostępności
Adres do korespondencji: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok;
Pokoje: 44 (piętro III);
Telefon: 13 46 52m 946
e-mail: ksekula@powiat-sanok.pl
Linki:
1) Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696