„Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.”
Znak sprawy: IN.272.4.2021
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych, aluminiowych, foliowanych, wykonanych zgodnie z wymogami określonymi:
a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury I Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.2355 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 717),
b) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 155 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych w następujących ilościach:
Lp. |
Rodzaj tablic |
Jednostka miary |
Ilość |
|
Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe. |
komplet |
13000 |
|
Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe. |
komplet |
200 |
|
Tablice motocyklowo- ciągnikowe dwurzędowe. |
sztuki |
2000 |
|
Tablice motorowerowe. |
sztuki |
400 |
|
Tablice zwyczajne do przyczep jednorzędowe. |
sztuki |
900 |
|
Tablice zwyczajne do przyczep dwurzędowe |
sztuki |
100 |
|
Tablice rejestracyjne jednorzędowe zmniejszone. |
komplety |
100 |
|
Tablice samochodowe indywidualne |
komplety |
40 |
|
Tablice motocyklowe- ciągnikowe, indywidualne |
sztuki |
10 |
|
Tablice do samochodowe do pojazdów zabytkowych |
komplety |
40 |
|
Tablice motocyklowe, ciągnikowe do pojazdów zabytkowych |
sztuki |
40 |
|
Tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe, na których wytłoczony jest numer rejestracyjny barwy czarnej na zielonym tle |
komplety |
20 |
|
Tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe, na których wytłoczony jest numer rejestracyjny barwy czarnej na zielonym tle |
komplety |
20 |
|
Tablice rejestracyjne motocyklowe dwurzędowe, na których wytłoczony jest numer rejestracyjny barwy czarnej na zielonym tle |
sztuki |
10 |
|
Tablice rejestracyjne motorowerowe dwurzędowe, na których wytłoczony jest numer rejestracyjny barwy czarnej na zielonym tle |
sztuki |
10 |
|
Profesjonalne tablice rejestracyjne |
komplety |
40 |
|
Wtórniki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych jednorzędowych |
sztuki |
300 |
|
Wtórniki tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych dwurzędowych |
sztuki |
100 |
|
Wtórniki tablic rejestracyjnych motocyklowych |
sztuki |
50 |
|
Wtórniki tablic rejestracyjnych motorowerowych |
sztuki |
10 |
|
Tablice indywidualne do motocykli |
sztuk |
10 |
|
Tablice ,,bagażnik’’ |
sztuk |
150 |
|
Tablice samochodowe jednorzędowe do ciągnika rolniczego |
sztuk |
30 |
Cenę tablic należy podać z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu wraz z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu, oraz kosztami związanymi z odbiorem i złomowaniem tablic. Wykonane tablice Wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Miejscem dostarczenia tablic będzie Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Przy każdorazowej dostawie tablic Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania (protokolarnego) a następnie złomowania starych tablic rejestracyjnych na swój koszt. Zamawiający przewiduje tzw. interwencyjne tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2019 i 2020 oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego, co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania na tablice w okresie trwania zamówienia. Zamawiający gwarantuje zakup tablic, co najmniej za 60% wartości zamówienia.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
CPV – 34928470 – 3 – Elementy oznakowania
CPV – 30195000 – 2 – Tablice
CPV – 14721000 – 1 – Glin
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SKŁADANIE I OTWARCIE OFERT
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania ofert: 01.06.2021 r. godzina 10:00.
Termin otwarcia ofert: 01.06.2021 r. godzina 10:30.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na stronie ePUAP. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 200 000,00 zł brutto