„Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębów: Posada i Wójtowstwo, Gm. M. Sanok.”
Znak sprawy: IN.272.5.2021
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- aktualizację komputerowych baz danych ewidencji gruntów, budynków i lokali,
- aktualizację użytków gruntowych,
- uzupełnienie i ujednolicenie zakresu informacyjnego ewidencji i dostosowanie go do obowiązujących przepisów,
- poprawa funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych,
- aktualizację części opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie TurboEwid
- aktualizację mapy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid.
Część 1 – Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębów: Posada, Gm. M. Sanok.”
Ogólna charakterystyka obiektu.
1. Dane ogólne:
- powierzchnia ogólna: 755 ha w tym: 542 ha użytki rolne, 127 ha – tereny zabudowane, 4 ha – lasy prywatne oraz Lz, , 76 ha – drogi, 5 ha – wody, 1 ha - nieużytki
- ilość działek: 5514
- ilość budynków ok. 2400, ilość lokali ok. 550,
- ilość jednostek rejestrowych:2520
- część graficzna i opisowa ewidencji gruntów prowadzona w systemie TurboEwid,
- liczba pkt. osnowy geodezyjnej według banku osnów . – 5 punktów II kl., 100
punktów III klasa, 62 punktów dawna IV kl (pomiarowa).
2. Położenie.
Obręb ewidencyjny Posada położony jest w mieście Sanoku i graniczy z obrębami:
Dąbrówka, Śródmieście, M. Sanok oraz Płowce, Stroże Małe, Stroże Wielkie, gm. Sanok
i Zahutyń, gm Zagórz.
Dla wszystkich odcinków granic zewnętrznych obrębu pobrać z PODGiK w Sanoku dane opracowane w ramach projektu TERYT 2.
3. W PODGiK w Sanoku znajdują się:
- operat z modernizacji ewidencji gruntów dla obrębu Posada z 1986 r.
- operat z odnowienia ewidencji gruntów dla obrębu Posada nr 4270-61/1995, zatw. dec. Kierownika Urzędu Rejonowego,
- operat z założenia ewidencji budynków KERG- 4270-213/2002,
- operat mapy zasadniczej,
- operaty jednostkowe z zakresu EGBiL i mapy zasadniczej.
4. W Referacie Katastru Starostwa Powiatowego w Sanoku znajdują się:
- Część opisowa i kartograficzna ewidencji gruntów opracowana informatycznie, w systemie EWID v 8,5
Część 2 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębów: Wójtowstwo, Gm. M. Sanok.”
Ogólna charakterystyka obiektu:
1. Dane ogólne:
- powierzchnia ogólna: 441 ha w tym: 90 ha użytki rolne, 103 ha – tereny zabudowane, 208 ha – lasy oraz Lz, , 24 ha – drogi, 16 ha – wody,
- ilość działek: 2240,
- ilość budynków ok. 1700, ilość lokali ok. 1250,
- ilość jednostek rejestrowych: 1478
- część graficzna i opisowa ewidencji gruntów prowadzona w systemie TurboEwid,
- liczba pkt. osnowy geodezyjnej według banku osnów – 33 punkty III klasa,
20 punktów dawna IV kl (pomiarowa).
2. Położenie.
Obręb ewidencyjny Wójtowstwo położony jest w mieście Sanoku i graniczy z obrębami:
Dąbrówka, Śródmieście, Olchowce, M. Sanok oraz Trepcza, Międzybrodzie i Liszna, gm. Sanok.
Dla wszystkich odcinków granic zewnętrznych obrębu pobrać z PODGiK w Sanoku dane opracowane w ramach projektu TERYT 2.
3. W PODGiK w Sanoku znajdują się:
- operat z modernizacji ewidencji gruntów dla obrębu Wójtowstwo z 1986 r.
- operat z odnowienia ewidencji gruntów dla obrębu Wójtowstwo nr 4206-53/1993, zatw. dec. Kierownika Urzędu Rejonowego,
- operat z założenia ewidencji budynków KERG- 4206-89/2003,
- operat mapy zasadniczej,
- operaty jednostkowe z zakresu EGBiL i mapy zasadniczej.
4. W Referacie Katastru Starostwa Powiatowego w Sanoku znajdują się:
- Część opisowa i kartograficzna ewidencji gruntów opracowana informatycznie, w systemie EWID v 8,5
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SKŁADANIE I OTWARCIE OFERT
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania ofert: 31.05.2021 r. godzina 10:00.
Termin otwarcia ofert: 31.05.2021 r. godzina 10:30.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na stronie ePUAP. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.2 SWZ.
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 300 000,00 zł brutto:
- na część nr 1 – 180 000,00 zł brutto
- na część nr 2 – 120 000,00 zł brutto