OS.272.1.2021
Sanok, 2021-04-07
POWIAT SANOCKI
Sanok ul. Rynek 1 38 – 500 SANOK
ZAPYTANIE OFERTOWE
na utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Powiatu Sanockiego
zlokalizowanych na terenie miasta Sanoka
zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 3 Zarządzenia Starosty Sanockiego nr 6/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia wytycznych udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. z 2019 r. poz. 2019)
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Utrzymanie terenów zielonych w zakresie określonym w załączniku nr 1.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
od dnia 20 kwietnia do 30 listopada 2021 r.
III. WYKONAWCA POWINIEN SPEŁNIAĆ WARUNKI
1. Posiadać odpowiedni potencjał techniczny, niezbędną wiedzę i doświadczenie.
2. Zatrudniać co najmniej 2 osoby przy wykonywaniu zamówienia.
3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Wykonać w okresie 2018 – 2020 co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze objętej przedmiotem zamówienia.
IV. ZAWARTOŚĆ OFERTY :
Oferta musi zawierać poniższe dokumenty i oświadczenia w formie oryginałów podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta wskazaną w dokumencie o utworzeniu :
1. Formularz oferty - załącznik nr 2 wraz ze szczegółową ofertą dla wszystkich zadań.
2. Wykaz wykonanych w latach 2018– 2020 usług o wartości odpowiadającej co najmniej złożonej ofercie - załącznik nr 3.
3. Wykaz narzędzi i wyposażenia oraz urządzeń technicznych będących w posiadaniu Oferenta, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia – załącznik nr 4.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – załącznik nr 5.
5. Co najmniej dwie opinie potwierdzające poprawną jakość wykonanych usług w latach 2018-2020.
6. Dokument określający stan prawny Oferenta - aktualny odpis z właściwego rejestru, wypis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powyższy musi zawierać zapis o prowadzeniu działalności w zakresie utrzymania zieleni.
7. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obowiązujący w okresie realizacji zamówienia.
8. Kopie składanych dokumentów należy potwierdzić „za zgodność" z oryginałem przez Oferenta.
V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY :
Ofertę zamieszczoną w zabezpieczonej kopercie opatrzonej dopiskiem „Zapytanie Ofertowe OS.272.1.2021 – Utrzymanie zieleni 2021. Nie otwierać” należy złożyć :
· w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Sanoku, 38-500 Sanok ul. Rynek 1 (Biuro Obsługi Klienta), w godzinach pracy urzędu od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
· przesłać na adres wskazany wyżej - liczy się data i godzina wpływu kancelaryjnego, za którą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
VI. TERMINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT :
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia : 15 kwietnia 2021 r. do godz. 14-00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2021 r. o godz. 10-00; Sanok ul. Kościuszki 36 pok. 26 - Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.
3. Oferta, która wpłynie do Zamawiającego po terminie wskazanym w punkcie 1 zostanie pozostawiona bez otwierania i rozpoznania.
VII. INFORMACJE I KONTAKT W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO :
Uprawnionym do kontaktu z Oferentami w sprawie Zapytania ofertowego jest :
Beata Wróbel – Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
tel. 13 46 57 626, e-mail ekologia@powiat-sanok.pl
Wszelkie kontakty w sprawie Zamówienia odbywać się mogą wyłącznie drogą elektroniczną lub telefoniczną.
VIII. OCENA I ROZSTRZYGNIĘCIE:
1. Ocena i rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 3 dni od dnia ich otwarcia.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Z postępowania w sprawie zamówienia ofertowego wyklucza się oferty, które nie będą zawierać wszystkich dokumentów wskazanych w pkt IV niniejszego zapytania.
4. Kryterium wyboru oferty : cena - 100%.
5. W przypadku ofert zawierających jednakową cenę, Zamawiający wystąpi do tych Wykonawców o złożenia ofert uzupełniających.
6. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane kryterium wyboru.
8. O wyborze oferty każdy z Oferentów zostanie poinformowany w drodze pisma zawierającego nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę brutto, przesłanego na adres poczty elektronicznej podany w złożonej ofercie.
9. Termin związania ofertą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
10. O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Oferenta telefonicznie.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od udzielenia zamówienia. Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie do 20% wartości szacunkowej powyższego zamówienia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach dodatkowych cen nie wyższych niż ceny z zamówienia podstawowego.
X. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Lokalizacja i zakres zadań - oferta szczegółowa.
2. Formularz oferty.
3. Wykaz usług wykonanych w latach 2018 – 2020.
4. Wykaz narzędzi i wyposażenia oraz urządzeń technicznych będących w posiadaniu Oferenta, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.