„Cyfryzacja materiałów źródłowych zasobu geodezyjnego i kartograficznego w powiecie sanockim w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej”
Znak sprawy: IN.272.2.2021
Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Nazwa zamawiającego: Powiat Sanocki,
Adres zamawiającego: Rynek 1, 38-500 Sanok,
NIP: 6871786679,
REGON: 370440703
Numer telefonu 13 46 52 942
Poczta elektroniczna [e-mail]: zp@powiat-sanok.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: https://powiat-sanok.pl/bip/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: https://powiat-sanok.pl/bip/przetargi/
Adres skrzynki epuap: /starostwosanok/SkrytkaESP
Tryb udzielenia zamówienia.
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest jako na podstawie przepisów ustawy w trybie podstawowym w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy, a następnie zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp). Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Cyfryzacja materiałów źródłowych zasobu geodezyjnego i kartograficznego w powiecie sanockim w ramach projektu Podkarpacki System Informacji Przestrzennej
Zamówienie obejmuje cyfryzację 230 mb materiałów, na które składają się operaty techniczne, złożone do formatu A4 (przeważający format A4) , szacowana liczba stron to 1 500 000.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
72252000 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72312000 - Usługi wprowadzania danych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Warunki Techniczne.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania ofert: 04.03.2021 r. godzina 10:00.
Termin otwarcia ofert: 04.03.2021 r. godzina 10:30.