IN.272.1.37.2020 Sanok, 2020-09-22
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
W związku z realizacją projektu pn.: ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego., Powiat Sanocki zwraca się z zaproszeniem do złożenia oferty na zakup i dostawę:
1. Sprzętu wyposażenia miejsc kwarantanny/izolacji zgodnie z załączoną specyfikacją - tabela nr 1 i 2 - zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia:
Główne Kody CPV:
39700000-2 - sprzęt AGD
39000000-2 – meble, wyposażenia, urządzenia biurowe
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, Wolny od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie powystawowy.
Termin dostawy: 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu dostawy do 14 dni od dnia podpisania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu przez instytucję zarządzającą.
Miejsce dostawy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku
ul. Szopena 5
38-500 Sanok,
1) Specyfikacja sprzętu wyposażenie miejsc kwarantanny - meble– tabela nr 1
Lp |
Nazwa |
Specyfikacja |
|
1. |
Wyposażenie miejsc kwarantanny w instytucjonalnej pieczy zastępczej - meble |
1. Szafa – 2 sztuki. - Dwudrzwiowa, 90 cm szerokości, 200 wysokości i 56 cm głębokości, wewnątrz szafa podzielona na 2 części z lewej strony 2 półki i drążek, z prawej strony 4 półki drzwi uchylne, materiał – fronty płyta laminowana biała, korpus: płyta laminowana- kolor dąb nagano OAK. 2. Tapczan – 2 sztuki - z funkcją spania i pojemnikiem na pościel, powierzchnia spania 200 x 90 cm, Siedzisko tapczanu wykonane z pianki poliuretanowej oraz formatki sprężynowej typu bonell, obicie z tkaniny w kolorystyce szarości 3. Biurko – 1 sztuka Kształt blatu: Prostokątny, głębokość 43 cm, szerokość 94 cm, wysokość 75 cm, szerokość przestrzeni na nogi: około 49 cm, wysokość przestrzeni na nogi: około 60 cm, liczba szuflad: 3-4, materiał: płyta laminowana – dąb nagano OAK, kolor frontów: płyta laminowana biała. 4. Krzesło do biurka – fotel obrotowy – 1 sztuka - siedzisko wykonane z tworzywa sztucznego PP w ciemnym kolorze z poduszką z materiału w ciemnym kolorze, podstawa chromowana, kółka z tworzywa sztucznego – czarne, szerokość około: 39 cm, głębokość: 40 cm, wysokość: 74-84 cm, wysokość siedziska: 44-54 cm. |
2) Specyfikacja sprzętu wyposażenie miejsc kwarantanny –sprzęt AGD oraz gospodarstwa domowego - tabela nr 2
Lp |
Nazwa |
Specyfikacja |
|
1. |
Wyposażenie miejsc kwarantanny w instytucjonalnej pieczy zastępczej – AGD i gosp. domowego |
1. Lodówka – 1 sztuka - wymiary około: szerokość 54 cm, głębokość 54,9 cm, wysokość 87,3 cm, zamrażalka ok. 14 litrów, 1 półka na drzwiach z 2 przegrodami, 2 półki, 1 pojemnik na owoce, podstawka do jajek, 1 taca na kostki lodu, liczba agregatów 1, liczba termostatów 1, liczba drzwi 1 2. Kuchenka – 1 sztuka - wymiary około: 50x85x60 cm, kolor biały, piekarnik elektryczny, płyta elektryczna, moc 7800W, moc płyty:-2x145 mm-1000W, 2x180mm-1500W, moc piekarnika 2200W, pojemność piekarnika min. 67 L
3. Czajnik elektryczny – 1 sztuka - pojemność min. 1,7 l, moc min. 2000W, stal nierdzewna, automatyczny wyłącznik po zagotowaniu wody, bezpiecznik termiczny, płaska grzałka płytowa
4. Odkurzacz – 1 sztuka - poziom hałasu max. 57 dB, moc 500W, zasięg pracy 12 m, pojemność worka min. 3,5 l, wyposażenie: szczotki, ssawki, dysze, rura
5. Żelazko – 1 sztuka - moc min 2000W, pionowy wyrzut pary, kabel, waga do 1 kg, nieprzywierająca stopa, spryskiwacz, długość przewodu zasilającego min. 150 cm |
Oferowany asortyment powinien posiadać 24 miesięczną gwarancję.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na rodzaj zamówienia tj. meble, sprzęt AGD i gospodarstwa domowego.
Wypełnioną ofertę (załącznik nr 1) należy złożyć – w formie elektronicznej na adres e-mail: zp@powiat-sanok.pl do godziny 10 00 w dniu 29.09.2020 r.
Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty części zamówienia w szczególności związane z transportem, należności publiczno – prawne i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Zamawiający wybierze na realizatora przedmiotu zamówienia tego Wykonawcę, którego oferta jest zgodna z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia, przyjmuje wszystkie warunki Zamawiającego oraz przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę za daną część zamówienia.
W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców złoży oferty o tej samej cenie a będą one najkorzystniejsze Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej niż ta z oferty pierwotnej.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku jej niezgodności z zapisami zaproszenia do składania ofert w szczególności opisu przedmiotu zamówienia.
Termin zawarcia umowy: 1 dzień od dnia wyboru oferty.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Wybór Wykonawcy prowadzony jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). z wyłączeniem stosowania tejże ustawy gdyż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 euro.