Zadanie 1 - Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w km 11+330 do 11+600 w miejscowości Dębna",
Zadanie 2 - Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn. "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-17-052-092453 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w miejscowości Dębna i Mrzygłód" (gmina Sanok, pow. sanocki, wojew. Podkarpackie)
IN.272.11.2020
Rodzaj zamówienia: usługi
Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia
71351910-5, 71320000-7, 71332000-4
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 - Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w km 11+330 do 11+600 w miejscowości Dębna",
Zadanie 2 - Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn. "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-17-052-092453 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 2235R Sanok - Dobra w miejscowości Dębna i Mrzygłód" (gmina Sanok, pow. sanocki, wojew. Podkarpackie), w zakresie zgodnym z kartą dokumentacyjną osuwiska wykonaną przez Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Karpacki, 31-560 Kraków ul. Skrzatów 1 oraz dokumentacją geologiczno – inżynierską, stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Załączniki dostępne są na stronie: https://powiatsanok.nazwa.pl/pliki/zp/20200724/dokumentacja.zip
Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie mapy do celów projektowych + wersja elektroniczna w formacie dwg lub dxf,,
2) opracowanie koncepcji technicznej uzgodnionej z Zamawiającym,
3) obliczenia stateczności skarp z uzgodnieniem w PIG,
4) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5) w razie konieczności uzyskanie decyzji zwalniającej z zakazu robót w strefie zalewowej rzeki San,
6) uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji do jego uzyskania,
7) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (wszystkie branże) stabilizacji osuwiska wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi (w tym projekty branżowe przebudowy urządzeń obcych) wg potrzeb wraz z wymaganymi prawem decyzjami, raportami, uzgodnieniami (w tym PIG) i zgłoszeniami, uzyskaniem przez Wykonawcę na podstawie udzielonego pełnomocnictwa zgód wszystkich właścicieli i posiadaczy nieruchomości objętych przedsięwzięciem – 5 egz. + wersja elektroniczna,
8) przedmiar robót z podziałem na branże oraz kody CPV – 2 egz. + wersja elektroniczna,
9) kosztorys inwestorski – 2 egz. + wersja elektroniczna wraz z aktualizacją do 3 lat od pozytywnego odbioru przedmiotu umowy,
10) szczegółowe specyfikacje techniczne – 3 egz. + wersja elektroniczna,
11) uzupełniony wniosek do uzyskania pozwolenia na budowę,
12) Pełnienie przez Projektanta nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji (do 2 pobytów na budowie na wezwanie wykonawcy robót bądź inwestora).
Dla projektu budowlanego Wykonawca uzyska pozytywną opinię Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Projektu „Osłona Przeciwosuwiskowa” oraz uzgodnienie Państwowego Instytutu Geologicznego.
Wykonawca uzgodni dokumentację projektową z Zamawiającym oraz będzie dokonywał bieżącej sprawozdawczości z postępu realizacji zamówienia.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzyskaniem, opracowaniem materiałów, dokumentów oraz pełnieniem czynności określonych w pkt. od 1) – 12) powyżej.
1.1. Dokumentacja powinna być wykonana z należytą starannością, zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami a w szczególności:
1) ustawą Prawo geologiczne i górnicze z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1064.),
2) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2019, poz. 1186),
3) ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2020, poz. 1219),
4) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2011 nr 288 poz. 1696 z późn. zm.),
5) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno – inżynierskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 2033),
6) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz.U. z 2007 r. nr 121 poz. 840),
7) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018, poz. 1935);
8) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 2013 poz. 1129);
9) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130 poz. 1389);
10) rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. nr 25 poz. 133);
11) ustawą Prawo wodne z dnia 26 lutego 2020r. (Dz.U. poz. 310 ),
12) wytycznymi Ministra Spraw Wewnętrznych dot. dofinansowania zadań Projektu Osłona Przeciwosuwiskowa. W związku z tym zaleca się wykorzystanie „Instrukcji i opracowania Mapy osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi” – Warszawa 2008, przygotowanej przez Państwowy Instytut Geologiczny. Zadanie to objęte jest dofinansowaniem w ramach środków budżetu państwa na przeciwdziałanie i usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty celem prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonane opracowania stanowiące przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Wykonawca winien dokonać wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii w celu prawidłowego wykonania umowy, niezbędnych do realizacji robót budowlanych wymagających uzyskania pozwolenia na budowę.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
3. Wymagania (określone w przedmiocie zamówienia) związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp
Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp
Rozdział III. Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia:
Zadanie 1 – 30.11.2020 r.,
Zadanie 2 - 30.11.2020 r.,
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku). Termin składania ofert upływa w dniu 03.08.2020 r. o godz. 08:30
Na odwrocie koperty należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę
2. Oferty złożone po terminie wyznaczonym nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.
3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego oferenta więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego oferenta.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.08.2020 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego (parter, pok. Nr 57)
5. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający umieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
2. W związku z ogłoszonym stanem epidemii w trakcie wizyty w Starostwie Powiatowym w Sanoku należy pamiętać o przestrzeganiu podstawowych środków bezpieczeństwa: • przychodzeniu do urzędu bez osób towarzyszących • zachowaniu min. 1,5 m odległości od drugiej osoby • zasłanianiu ust i nosa • zdezynfekowaniu rąk środkiem znajdującym się przy wejściu i na poszczególnych piętrach urzędu.