IN.272.1.2.2020
|
Sanok, 2020-01-17 |
Zapytanie ofertowe
Powiat Sanocki w związku z realizacją projektu pn. „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 2 w Sanoku”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wyprodukowaniu i umieszczeniu w lokalnych mediach banneru internetowego promującego działania Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Wybór wykonawcy prowadzony jest w postępowaniu o wartości poniżej 30 000 euro określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
UWAGA
Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania (poprzez umieszczenie stosownej etykiety z informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej oraz logami programowymi) oraz na wszystkich dokumentach przekazywanych Zamawiającemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie/wyprodukowanie i umieszczenie w lokalnych mediach banneru internetowego, promującego Projekt, jak również działania planowane do realizacji w ramach osiągnięcia wskaźników Projektu.
Usługa obejmuje:
1) Wykonanie banera multimedialnego - animowanego (dynamicznego) - banera w technologii html5 lub gif (w zależności od wymagań portali lokalnych). Na banerze zostaną umieszczone elementy tekstowe, zdjęcia i/lub logotypy. W tym, powinny znaleźć się informacje o:
· tytuł projektu: „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 2 w Sanoku”
· numer projektu: RPPK.09.04.00-18-0003/19
· informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4: Poprawa jakości kształcenia zawodowego
Układ graficzny logotypów zostanie zaprojektowany ściśle według wytycznych Zamawiającego - sposób ekspozycji i reprodukcji znaków graficznych (logotypów) programowych powinien być zgodny z wytycznymi Programu RPO WP umieszczonymi na stronie https://www.rpo.podkarpackie.pl/index.php/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/wez-udzial-w-promocji-programu/1691-zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku
2) emisje banera na lokalnych portalach internetowych. Baner musi być zamieszczony w pierwszej sekwencji od góry (tj. widoczny bez konieczności przewijania strony) jako baner stały (tzn. nie rotacyjny). Wymaga się aby profil lokalnych portali internetowych na których zostanie umieszczony baner był przeważająco informacyjny (sposób weryfikacji: stosunek aktualności dot. lokalnych / regionalnych / krajowych wydarzeń do ogółu aktualności musi wynosić minimum 80%). Czas emisji – osiem tygodni (w okresie od 1 lutego 2020 do 30 kwietnia 2020r.)
CPV 79341000-6 Usługi reklamowe
2. Pozostałe wytyczne dla wykonawcy:
1) Przed sporządzeniem oferty wykonawca winien zdobyć wszystkie informacje niezbędne do sporządzenia oferty,
2) Projekt graficzny banera multimedialnego (Internetowego) przed publikacją na portalach musi uzyskać akceptację Zamawiającego. W celu uzyskania akceptacji Wykonawca zobowiązuje się przesłać projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego drogą poczty elektronicznej.
3) W terminie 3 dni roboczych od przedstawienia zmontowanego materiału promocyjnego Zamawiającemu przysługuje prawo do poprawek, a Wykonawca zobowiązuje się nanieść poprawki, w terminie siedmiu dni od zgłoszenia ich przez Zamawiającego.
4) Poprawki Zamawiający zgłasza w formie pisemnej lub drogą elektroniczną do upoważnionej przez Wykonawcę osoby.
5) Zaakceptowany przez Zamawiającego materiał promocyjny Wykonawca przekaże w terminie 4 dni od akceptacji.
6) W cenie usługi Wykonawca zapewni przekazanie praw autorskich i pokrewnych do materiału promocyjnego na wszystkich polach eksploatacji, w szczególności :
7) - utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką w tym cyfrowo w jakimkolwiek systemie i na jakimkolwiek nośniku m.in. płyta DVD, pendrive;
8) - wprowadzania do komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej;
9) - publicznego udostępniania materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym ( m.in. w Internecie);
10) - publicznego odtwarzania;
11) - użyczania i/lub najmu;
12) Wykonawca powinien oświadczyć, iż przeniesienie w/w praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
13) Zamawiający zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać zezwolenia osób, których wizerunki zostały utrwalone w Materiale promocyjnym na ich rozpowszechnianie
3. Miejsce realizacji zamówienia: Teren powiatu sanockiego – teren szkoły Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku oraz siedziby partnerów projektu: Sanok Rubber Company SA oraz EAE Elektronik sp. z o.o.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania zamówienia/umowy do 28.02.2020 roku wyprodukowanie/przekazanie baneru Zamawiającemu oraz do 30.04.2020 r. emisja baneru.
5. Wyjaśnienia odnośnie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia udzielane będą w formie elektronicznej pod adresem zp@powiat-sanok.pl, lub tel. Koordynator szkolny projektu – tel. 134653951,
6. Sposób przygotowania ofert i termin złożenia:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana do zamawiającego i będzie posiadać oznaczenie: „Promocja projektu pn.: „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 2 w Sanoku” – baner.
- Koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy,
- Ofertę prosimy przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Rynek 1, lub pocztą elektroniczną (wypełniony formularz ofertowy scan z wszystkimi podpisami) na adres: zp@powiat-sanok.pl w terminie do 24.01.2020r. godz. 15.00.
7. Opis sposobu obliczenia ceny.
Wykonawca/dostawca w ofercie powinien podać kwotę wynagrodzenia netto i brutto w złotych polskich. Cena ofertowa jest ceną brutto i powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania, tj. podatek VAT, ubezpieczenie OC, wszelkie prace przygotowawcze, koszty dojazdu/dostawy itp. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie ewentualne upusty.
Zaakceptowana cena będzie niezmienna.
8. Kryteria oceny oferty.
Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę (wartość brutto) spośród wszystkich ważnych ofert.
9. Przesłanki odrzucenia oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
b) zostanie złożona po terminie składania ofert,
c) będzie zawierać rażąco niską cenę,
10. Ogłoszenie wyników postępowania.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano,
11. Zamawiający informuje, że:
1) podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w pkt.8,
2) miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę,
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty i podpisania umowy.