Sanok, 2020-01-07
IN.272.1.56.2019
Zapytanie ofertowe
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na opracowanie raportu z osiągnięcia wskaźników rezultatu dla projektu inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku przy ul. Sadowej 21” – nr RPPK.03.02.00-18-0081/16 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa III Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków
1. Zamawiający:
Powiat Sanocki
38-500 Sanok
ul. Rynek 1
Tel. (013) 46 52 900, Fax. (013) 46 52 988
e-mail : zp@powiat-sanok.pl http://www.powiat-sanok.pl
NIP 687-17-86-679 REGON 370440703
2. Tryb udzielania zamówienia
Zamówienie będzie udzielone bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze względu na przesłankę określoną w art. 4 pkt. 8.
3. Rodzaj zamówienia: usługa
CPV 71314300-5 Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4. Nazwa zamówienia:
Opracowanie raportu z osiągnięcia wskaźników rezultatu dla projektu inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku przy ul. Sadowej 21” – nr RPPK.03.02.00-18-0081/16
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie raportu z osiągnięcia wskaźników rezultatu dla projektu inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku przy ul. Sadowej 21”, zwanego dalej Projektem.
1) Zakres Projektu obejmował termomodernizację budynku użyteczności publicznej, tj. budynku Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku ul. Sadowa 21 – budynek główny z salą gimnastyczną, internat, stołówka oraz łączniki pomiędzy jego częściami, budynek główny 4 kondygnacyjny, o powierzchni użytkowej 7377,4 m2.
2) W wyniku realizacji Projektu zakładano osiągnięcie następujących wskaźników:
nr i nazwa wskaźnika |
Jednostka miary |
Wartość docelowa |
C.3.1. Szacowany spadek emisji gazów cieplarnianych. |
tony ekwiwalentu CO2 |
388,29 |
C.3.1. Ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej. |
MWh/rok |
48,00 |
C.3.1. Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej |
GJ/rok |
3 636,06 |
C.3.1. Zmniejszenie zużycia energii końcowej |
GJ/rok |
3 808,86 |
C.3.1. Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych (CI 32). |
kWh/rok |
1 268 519,00 |
C.3.3. Oszczędność kosztów zaopatrzenia w energię. |
zł/rok |
240 177,85 |
3) Analizę osiągnięcia wskaźników wskazanych w pkt. 2. należy wykonać wykorzystując dane pozyskane z faktur dotyczących ilości i kosztów następujących mediów:
- ciepło sieciowe,
- ciepła woda użytkowa,
- energia elektryczna.
4) Opracowanie wykonane przez Wykonawcę musi zawierać metodologię wyliczenia wartości wskaźników.
5) Raport należy sporządzić za okres: 01.01.2019r. – 31.12.2019r.
6) Opracowanie należy przekazać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej.
6. Kryteria wyboru oferty:
Kryterium waga kryterium
Cena: 100 %
Kryterium Cena 100 %
Każda oferenta oceniana będzie w kryterium cena w skali od 0 do 100 pkt.
Liczba punktów, jaką uzyska badana oferta obliczona zostanie wg następującego wzoru:
(Cmin/C)* 100 = n
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena
C – cena badanej oferty
n- liczba punktów
7. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
8. Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Informacje dodatkowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
10. Sposób złożenia oferty:
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „formularz ofertowy” (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
3) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną (skan podpisanej oferty);
4) W przypadku składania oferty w formie pisemnej na kopercie należy umieścić napis: „opracowanie raportu z osiągnięcia wskaźników rezultatu dla projektu inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Sanoku przy ul. Sadowej 21”;
5) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 stycznia 2020r. do godziny 10:00
w wersji elektronicznej (skan podpisanej oferty) na e-mail: zp@powiat-sanok.pl
6) Przed sporządzeniem oferty wykonawca winien zdobyć wszystkie informacje niezbędne do sporządzenia oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
11. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faxem lub e-mailem.
Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
12. Osoba do kontaktu w sprawach merytorycznych:
Michał Cyran/ Bartosz Mrugała tel. 13 46 52 929/942 email: zp@powiat-sanok.pl
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty i podpisania umowy.