IN.272.1.31.2019 Sanok, dnia 2019-06-11
POWIAT SANOCKI
ul. Rynek 1, 38 – 500 SANOK
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości zamówienia, którego wartość nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
(ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - art. 4 pkt 8).
Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa-Kalnica w m. Tarnawa Górna w km od 2+420 do 2+640”
Zadanie 2. Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla stabilizacji osuwiska nr ewid. 18-17-052-092453 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 2235R Sanok-Dobra w m. Dębna i Mrzygłód
-
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest:
Zadania 1: Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa-Kalnica w m. Tarnawa – Kalnica w m. Tarnawa Górna w km od 2+420 do 2+640”
Zadania 2: Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla stabilizacji osuwiska nr ewid. 18-17-052-092453 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 2235R Sanok-Dobra w m. Dębna i Mrzygłód
Dofinansowanie zadań pochodzi z podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadania 1 zawiera załącznik Nr 3 – karta dokumentacyjna osuwiska (Nr 18-17-052-092451 Numer roboczy osuwiska PM01) wraz z opinią - stanowiąca podstawę opracowania, wykonana przez Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Karpacki, 31-560 Kraków ul. Skrzatów 1.
Zadania 2 zawiera załącznik Nr 4 - karta dokumentacyjna osuwiska (Nr 18-17-052-092453 Numer roboczy osuwiska PM03) wraz z opinią - stanowiąca podstawę opracowania, wykonana przez Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Karpacki, 31-560 Kraków ul. Skrzatów 1.
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, decyzji administracyjnych, w szczególności musi uzyskać pozytywną opinię Państwowego Instytutu Geologicznego w Krakowie oraz Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Projektu Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków przy Wojewodzie Podkarpackim w zakresie wynikającym z przepisów dla zadania 1 i zadania 2.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71351910-5 Usługi geologiczne
71332000-4 Geotechniczne usługi inżynieryjne
- Zakres zamówienia zadania 1 i zadania 2 obejmuje:
-
opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowania w skali 1:500 wraz z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Sanoku,
-
opracowanie projektu robót geologicznych oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych zatwierdzających projekt,
-
wykonanie odwiertów zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych,
-
opracowanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej,
-
zatwierdzenie dokumentacji geologiczno –inżynierskiej i uzyskanie opinii Państwowego Instytutu Geologicznego i Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Projektu Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków,
-
określenie stanowiska, czy istnieje możliwość zabezpieczenia osuwiska
-
wykonanie koncepcji zabezpieczenia osuwiska wraz z wyliczeniem szacunkowych kosztów realizacji.
Dokumentacje powinna być wykonana z należytą starannością, zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami a w szczególności:
-
ustawą Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2017 r. poz.2126),
-
rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2015 poz. 964),
-
rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno – inżynierskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 2033),
-
rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz.U. z 2007 r. nr 121 poz. 840),
-
wytycznymi Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Ministra w sprawie zasad i trybu udzielania jednostkom samorządu terytorialnego dotacji celowych z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych polegających na naprawie, odbudowie, budowie, przeniesieniu, stabilizacji i ulepszeniu infrastruktury publicznej zniszczonej, uszkodzonej bądź zagrożonej przez ruchy osuwiskowe ziemi lub erozję brzegu (dostępne na stronie internetowej MSWiA).
Opracowania powinny uwzględniać następujące elementy:
- Mapa dokumentacyjna geologiczno-inżynierska na podkładzie topograficznym w skali 1:500 zawierająca m.in. kontury terenu będącego w ruchu, miejsca zaobserwowanych uszkodzeń, miejsca odsłonięć geologicznych, zjawiska hydrologiczne, miejsca wyrobisk badawczych itp.
- Przekroje geologiczne wzdłużne i poprzeczne zawierające: morfologię terenu, uwarstwienie gruntów, przejawy wód gruntowych, podstawowe parametry geotechniczne, głębokość występowania powierzchni poślizgu,
- Wykonanie miedzy innymi odwiertów techniką wierceń pełnordzeniowych, o uzysku rdzenia minimum 85%. Otwory winny być zakończone w utworach nienaruszonych o głębokości od 3,0 do 5,0 m poniżej najniższej powierzchni poślizgu
- Szczegółowe omówienie warunków geologicznych, parametrów gruntów i obliczeniową analizę stateczności zbocza metodą Sarmy-Hoeka w zastanych warunkach.
- Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zadań, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty celem prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty oraz opracowania stanowiące przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
- Kontrola i odbiór prac.
Odbiór dokumentacji zostanie dokonany po przedłożeniu w siedzibie Zamawiającego kompletu opracowania wraz z protokołem przekazania (Załącznik Nr 5) zgodnie z umową obejmującą przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego tj.:
-
1 egzemplarz zatwierdzonego projektu robót geologicznych wraz z aktem zatwierdzenia oraz z 1 egzemplarzem w wersji elektronicznej,
-
5 egzemplarzy przyjętej dokumentacji geologiczno-inżynierskiej wraz z zatwierdzeniem dokumentacji przez Starostę Sanockiego oraz z 1 egz. w wersji elektronicznej,
Za pracę zakończoną i odebraną Zamawiający uznaje dokumentację złożoną i odebraną wg protokołu zdawczo-odbiorczego odbioru końcowego – Załącznik Nr 6
Zamawiający w ciągu 10 dni sprawdzi przekazane materiały i podpisze protokół zdawczo-odbiorczy, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury lub zwróci opracowanie z podaniem na piśmie przyczyn odmowy odbioru.
Rozliczenie wynagrodzenia za wykonaną usługę nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczego przedmiotu wykonanego bez wad.
- Inne ustalenia:
-
Wszystkie niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowania Wykonawca pozyska własnym kosztem i staranie w zakresie zleconego zadania.
-
Wykonawca zapewni pełną współpracę z Zamawiającym podczas udzielania wyjaśnień do dokumentacji, której jest autorem.
8. Prawo autorskie.
-
Wykonawca wyrazi zgodę na rozporządzanie i wykorzystywanie przez Zamawiającego opracowania stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia.
-
Z dniem przekazania dokumentacji, na Zamawiającego przechodzą autorskie prawa majątkowe w zakresie:
-
utrwalania i zwielokrotnienia opracowania w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególności, kopiowania, powielania, fotografowania i skanowania,
-
obrotu oryginałem lub kopiami,
-
rozpowszechniania opracowania, w tym wyświetlanie, wystawianie, publiczne udostępnianie, publikowanie w internecie.
-
przekazanie praw autorskich i majątkowych dotyczy również udostępniania wszelkim instytucjom zgodnie z odpowiednimi, odrębnymi przepisami.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do 31 października 2019r.
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – co najmniej dwie dokumentacje geologiczno – inżynierską dotyczące stabilizacji lub zabezpieczenia osuwisk na drodze klasy Z lub wyższej, z których każda w swoim zakresie zawiera wykonanie wierceń pełnordzeniowych (podwójna rdzeniówka) a dokumentacje te uzyskały pozytywne opinie Państwowego Instytutu Geologicznego oraz Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizacje Projektu Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym oraz Usuwania ich Skutków lub w równorzędnych instytucjach.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie w formularzu oferty oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane.
Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
-
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
- Oferta cenowa – załącznik nr 1
- Wykaz wykonanych w latach 2016-2018 dokumentacji geologiczno-inżynierskich – załącznik nr 2
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji –wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie oraz referencje lub inne dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi.
- Pełnomocnictwo* (o ile dotyczy)
*Wykonawca przedkłada pełnomocnictwo dla osoby /osób zaciągających zobowiązania cywilno – prawne w imieniu Wykonawcy udzielone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań cywilno – prawnych w imieniu Wykonawcy (w przypadku gdy oferta oraz oświadczenia złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty).
V. FORMA DOKUMENTÓW
- Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę posiadającą pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
- Dokumenty wielostronicowe powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie.
VI. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć:
-
w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sanoku, 38-500 Sanok ul. Rynek 1 (Biuro Obsługi Klienta), w godzinach pracy urzędu od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
-
przesłać na adres wskazany wyżej - liczy się data i godzina wpływu kancelaryjnego, za którą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
-
w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, zaadresowanej na adres Zamawiającego podany na wstępie wraz z podaniem dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy.
Poniżej Zamawiający podaje propozycję oznakowania koperty (opakowania) zawierającej ofertę:
Zadanie 1
NADAWCA: pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci)
ADRESAT: POWIAT SANOCKI
ul. Rynek 1, 38 – 500 SANOK
napis: Zapytanie ofertowe (nr sprawy IN.272.1.31.2019)
OFERTA na realizację usługi pn.:
Zadanie 1:
Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa-Kalnica w m. Tarnawa – Kalnica w m. Tarnawa Górna w km od 2+420 do 2+640”
„Nie otwierać przed: 19 czerwiec 2019r. godz. 13:00”
Zadanie 2
NADAWCA: pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci)
ADRESAT: POWIAT SANOCKI
ul. Rynek 1, 38 – 500 SANOK
napis: Zapytanie ofertowe (nr sprawy IN.272.1.31.2019)
OFERTA na realizację usługi pn.:
Zadanie 2
„Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w ramach zadania: Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2235R Sanok-Dobra w m. Dębna w km od 11+330 do 11+600”.
„Nie otwierać przed: 19 czerwiec 2019r. godz. 13:00”
VII. TERMINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT :
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia : 19 czerwca 2019r. do godz. 12:45
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2019r. o godz. 13:00; Sanok ul. Rynek 1 pok. 57 - Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Otwarcie ofert jest jawne.
-
Oferta, która wpłynie do Zamawiającego po terminie wskazanym w punkcie 1 zostanie pozostawiona bez otwierania i rozpoznania.
-
W ofercie należy określić cenę ryczałtową brutto za całość przedmiotu zamówienia.
-
INFORMACJE I KONTAKT W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO :
Uprawnionym do kontaktu z Oferentami w sprawie Zapytania ofertowego jest :
Joanna Taraban, Michał Cyran –Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
tel. 13 46 52 942, e-mail zp@powiat-sanok.pl
Wszelkie kontakty w sprawie Zamówienia odbywać się mogą drogą elektroniczną lub telefoniczną.
-
OCENA I ROZSTRZYGNIĘCIE:
-
Ocena i rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 19 czerwca 2019r.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena
CENA - 100%
-
W przypadku ofert zawierających jednakową cenę, Zamawiający wystąpi do tych Wykonawców o złożenia ofert uzupełniających.
-
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane kryterium wyboru.
-
O wyborze oferty każdy z Oferentów zostanie poinformowany w drodze pisma zawierającego nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę brutto, przesłanego na adres poczty elektronicznej podany w złożonej ofercie.
-
Termin związania ofertą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
-
O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Oferenta telefonicznie.
-
INFORMACJE DODATKOWE
-
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od udzielenia zamówienia. Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
-
Jeżeli w postępowaniu zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
-
Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Załączniki:
- Oferta cenowa
- Wykaz wykonanych dokumentacji geologiczno-inżynierskich w latach 2016-2018
- Karta dokumentacyjna osuwiska wraz z opinią dla zadania 1
- Karta dokumentacyjna osuwiska wraz z opinią dla zadania 2
- Protokół przekazania opracowanej dokumentacji
- Protokół zdawczo – odbiorczy końcowy
Załączniki (1)
Pobierz wszystkie załącznikiOprogramowanie