„Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w powiecie sanockim – etap I”, realizowane w ramach projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)”.
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Sanocki
38-500 Sanok, Rynek 1
NIP 687-17-86-679 REGON 370440703
Tel. (013) 46 52 900,
Fax. (013) 46 52 988
e-mail : zp@powiat-sanok.pl
http://www.powiat-sanok.pl
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanej w dalszej części niniejszej Specyfikacji „ustawą”.
2. Wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w powiecie sanockim – etap I”, realizowane w ramach projektu „Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)”.
Zamówienie dotyczy projektu pn.: ,,Podkarpacki System Informacji Przestrzennej (PSIP)” Nr projektu RPPK.02.01.00-18-0037/16-00 wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II. Cyfrowe Podkarpackie, Działanie 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług.
Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: |
Nazwa: |
71.35.50.00-1 |
Usługi pomiarowe |
71.35.43.00-7 |
Usługi badań katastralnych |
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
!!! UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT !!!
1. Miejsce oraz termin składania ofert:
1.1. Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w rozdz. VII SIWZ.
1.2. Termin składania ofert upływa dnia 05.03.2019 r. o godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
2.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.03.2019 r., o godz. 11:00, w Starostwie Powiatowym w Sanoku, kod pocztowy: 38-500, ul. Rynek 1 – pok. nr 507.
2.2. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
2.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
2.4. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.