OS.272.1.2019 | Sanok, 2019-01-16 |
POWIAT SANOCKI
Sanok ul. Rynek 1 38 – 500 SANOK
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości zamówienia, którego wartość nie przekracza
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
(ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - art. 4 pkt 8).
na wykonanie :
· uproszczonych planów urządzenia lasów,
· prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzenia lasów,
· eksportu danych do Leśnego Systemu Informacyjnego LasInfo Powiat Web.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla gruntów leśnych (Ls) o łącznej powierzchni 1 199,4120 ha.
2. Wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu uproszczonych planów urządzania lasów zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405).
3. Eksport danych do Leśnego Systemu Informacyjnego LasInfo Powiat Web.
4. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa załącznik nr 1.
5. Zamówienie realizowane jest z dofinansowaniem ze środków Generalnej Dyrekcji Lasów Państwowych. Uproszone plany urządzenia lasu muszą zostać sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w Zarządzeniu nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych znak: ZU.6007.2.2016 z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu – załącznik nr 8.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
15 październik 2019 r. – przedłożenie projektu uproszczonych planów urządzenia lasu zawierającego opinię właściwego nadleśniczego oraz prognozę oddziaływania na środowisko z opiniami właściwych organów.
- WYKONAWCA POWINIEN SPEŁNIAĆ WARUNKI
1. Posiadać uprawnienia, o których mowa w art. 19 ust. 5 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach ( tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2129 ) – uproszczone plany urządzenia lasów sporządzają specjalistyczne jednostki lub inne podmioty wykonawstwa urządzeniowego.
2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Wykonać w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 usługi, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze objętej przedmiotem zamówienia.
- WYMAGANIA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Wykonanie Zamówienia związane będzie z przetwarzaniem danych osobowych.
2. Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych właścicieli i posiadaczy gruntów leśnych objętych umową.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z Zamawiającym umowy o przetwarzanie danych osobowych – ramowy wzór umowy określa złącznik nr 7.
- ZAWARTOŚĆ OFERTY
Oferta musi zawierać poniższe dokumenty i oświadczenia w formie oryginałów podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta wskazaną w dokumencie o utworzeniu :
1. Formularz oferty - załącznik nr 2.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w punkcie III - załącznik nr 3.
3. Wykaz wykonanych w latach 2016 – 2018 planów urządzenia lasu wraz prognozą oddziaływania na środowisko - załącznik nr 4.
4. Co najmniej dwie opinie potwierdzające poprawną jakość wykonanych planów urządzenia lasu.
5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków do przetwarzania danych osobowych –
załącznik nr 5.
6. Dokument określający stan prawny Oferenta (aktualny odpis z właściwego rejestru, wypis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument powyższy musi zawierać zapis o prowadzeniu działalności w zakresie wykonywania planów urządzenia lasu.
7. Dokumenty wskazane w punkcie 4 i 6 mogą być przedłożone w postaci kopii potwierdzonej przez Oferenta za zgodność z oryginałem.
- FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę zamieszczoną w zabezpieczonej kopercie opatrzonej dopiskiem : „Zapytanie Ofertowe OS.272.1.2019 - Uproszczone plany urządzenia lasu 2019. Nie otwierać” należy złożyć :
· w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Sanoku, 38-500 Sanok ul. Rynek 1 (Biuro Obsługi Klienta), w godzinach pracy urzędu od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,
· przesłać na adres wskazany wyżej – liczy się data i godzina wpływu kancelaryjnego, za którą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
- TERMINY ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia : 31 stycznia 2019 r. do godz. 12-00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.01.2019 r. o godz. 13-00; Sanok ul. Kościuszki 36 pok. 26 - Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa. Otwarcie ofert jest jawne.
3. Oferta, która wpłynie do Zamawiającego po terminie wskazanym w punkcie 1 zostanie pozostawiona bez otwierania i rozpoznania.
- INFORMACJE I KONTAKT W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Uprawnionym do kontaktu z Oferentami w sprawie Zapytania ofertowego jest :
Skiba Wojciech – Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
tel. 13 46 57 625, e-mail ekologia@powiat-sanok.pl
2. Wszelkie kontakty w sprawie Zamówienia odbywać się mogą drogą elektroniczną lub telefoniczną.
3. Zainteresowany Oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące Zapytania ofertowego, z tym że wiążące Zamawiającego pytania i uwagi mogą być składane tylko drogą elektroniczną w postaci dokumentu w formie pdf, złożone w terminie do 23.01.2019 r. (włącznie).
4. Zamawiający udzieli odpowiedzi na złożone pytania do 3 dni (roboczych) od ich wpłynięcia.
5. Odpowiedzi zamieszczone zostaną tylko na stronie internetowej (BIP) Zamawiającego w miejscu ogłoszenia o Zamówieniu.
- OCENA I ROZSTRZYGNIĘCIE
1. Ocena i rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 5 dni od dnia ich otwarcia.
2. Z postępowania w sprawie zamówienia ofertowego wyklucza się oferty, które nie będą zawierać wszystkich dokumentów wskazanych w pkt IV niniejszego zapytania.
3. Kryterium wyboru oferty : cena - 100%.
4. W przypadku ofert zawierających jednakową cenę, Zamawiający wystąpi do tych Wykonawców o złożenia ofert uzupełniających.
5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wskazane kryterium wyboru.
7. O wyborze oferty każdy z Oferentów zostanie poinformowany w drodze pisma, przesłanego na adres poczty elektronicznej podany w złożonej ofercie, zawierającego nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę brutto za 1 ha powierzchni.
8. Termin związania ofertą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
9. O miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Oferenta.
10. Ramowy wzór umowy określa załącznik nr 6.
- DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od udzielenia zamówienia. Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie do 20% wartości szacunkowej powyższego zamówienia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach dodatkowych cen nie wyższych niż ceny z zamówienia podstawowego.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Warunki techniczne i organizacyjne
2. Formularz oferty
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków technicznych i ekonomicznych
4. Wykaz planów urządzenia lasu wykonanych w latach 2015 – 2017
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków do przetwarzania danych osobowych .
6. Wzór umowy na wykonanie Zamówienia
7. Wzór umowy na przetwarzanie danych osobowych.
8. Zarządzenie nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych