I. Nazwa, adres Zamawiającego oraz adres poczty elektronicznej, strony internetowej Zamawiającego:
Zamawiającym jest Powiatowe Centrum Obsługi Jednostek Organizacyjnych Powiatu Sanockiego w Sanoku, ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok, które działa jako pełnomocnik Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku.
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.bip.powiat-sanok.pl e-mail: jgawlewicz.centrum@powiat-sanok.pl.
Godziny pracy Zamawiającego: od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i nast. ustawy Pzp.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku.
2. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych, wyszczególnionych w Częściach dla Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku, Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku i Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku.
Nr Części |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
1 |
Dostawa pieczywa |
2 |
Dostawa artykułów nabiałowych |
3 |
Dostawa wyrobów wędliniarskich, mięsa, drobiu oraz podrobów |
4 |
Dostawa warzyw, owoców i jaj |
5 |
Dostawa mrożonek |
6 |
Dostawa artykułów spożywczych |
7 |
Dostawa ryb mrożonych |
8 |
Dostawa dań gotowych |
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Formularze asortymentowo-cenowe Załączniki nr 2 dla poszczególnych Części, będące integralną częścią SIWZ.
4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia, określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV:
Główny przedmiot: 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe przedmioty: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15500000-3 Produkty mleczarskie
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
15331170-9 Warzywa mrożone
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15221000-3 Ryby mrożone
15894300-4 Dania gotowe
5. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotów zamówienia, które:
5.1. Spełniają wymagania opisane w Formularzach asortymentowo-cenowych;
5.2. Są wysokiej jakości;
5.3. Posiadają stosowne atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do spożycia;
5.4. Spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 149).
5.5. Spełniają wymogi HACCP określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 149),
5.6. Spełniają wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
6. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach asortymentowo-cenowych dla danej Części na okres od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.
7. Ilości wskazane w Formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty. Minimalny zakres zamówienia z gwarancją wykonania wynosi 60% ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych, natomiast realizacja pozostałej części zamówienia uzależniona jest od:
1) ilość konsumentów korzystających z obiadów w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku
2) ilości uczniów mieszkających w internacie Zespołu Szkół nr 2 w Sanoku i internacie Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku.
Wykonawcom, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w 100% wielkości podanej w Formularzach asortymentowo-cenowych.
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostaw przedmiotów zamówienia opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych:
a) Zamówienia należy realizować zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
b) Dostawa towarów na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu żywnościowego:
-Zespołu Szkół nr 1 im. Karola Adamieckiego w Sanoku - Zespołu Szkół nr 2 im. Grzegorza z Sanoka w Sanoku,
- Zespołu Szkół nr 5 im. Ignacego Łukasiewicza w Sanoku.
c) Dostarczony towar musi posiadać opis (metkę): nazwę dostawcy, wagę lub pojemność, czytelny termin przydatności do spożycia wg wskazań producenta.
d) W przypadku złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Zamawiający odmawia przyjęcia, a Wykonawca wymienia go na wolny od wad w ciągu 24 godzin od dostarczenia przedmiotów zamówienia.
e) Do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość, wagę, rodzaj, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy – fakturę VAT lub inny dokument.
f)
IV. Termin wykonania zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 22, w Kancelarii czynnej w godzinach od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku.
2. Termin składania ofert: do godz. 900 w dniu 07.06.2018 r.
3. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) Wykonawcy, zaadresowane na adres Powiatowego Centrum Obsługi Jednostek Organizacyjnych Powiatu Sanockiego w Sanoku (ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok) oraz opisane:
Uwaga:
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania po upływie terminu do wniesienia odwołania – art. 84 ust. 2 Pzp. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie.
4. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 22, w Sanoku –
Kancelaria.
5. Termin otwarcia ofert: 07.06.2018 r., o godz. 915.
6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych Częściach.
7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy), adresy wykonawców, informacje dotyczące ceny i innych kryteriów oceny ofert.
8. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
9. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie www.bip.powiat-sanok.pl informacje dotyczące:
a) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.