OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I INFORMACJE OGÓLNE
1. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego na obszarze gmin: Bukowsko, Zarszyn, wiejskiej Sanok – Etap I.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowanie – tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na:
- odbudowa mostu na potoku Pielnica w ciągu drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec w km 7+146 w miejscowości Nadolany,
- przebudowa mostu na potoku Pielnica w ciągu drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec w km 6+440 w miejscowości Nadolany,
- przebudowa drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec od km 6+432 do km 7+180 w miejscowości Nadolany,
- remont drogi powiatowej nr 2206R Długie - Pielnia (Pielnia przez Wieś - przed mostem na Pielnicy) od km 4+650 do km 5+550,
- przebudowa drogi powiatowej nr 2206R Długie - Pielnia (Pielnia przez Wieś - za mostem na Pielnicy) od km 3+862 do km 4+632,
- przebudowa drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec od km 4+050 do km 4+510 w miejscowości Pielnia (z chodnikiem od kościoła do cmentarza),
- wykonanie miejsca do wysiadania pasażerów z autobusów przy drodze powiatowej nr 2207R Pisarowce - Nowotaniec w km 3+043 - 3+128 (strona prawa) oraz w km 3+043 - 3+093 (strona lewa), wraz z wymaganymi decyzjami, uzgodnieniami, zgłoszeniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę/ZRID i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/decyzji ZRID.
Podstawą do przygotowania dokumentacji projektowej stanowi PFU wraz z załącznikami.
Budowa - tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, niniejszym PFU, pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych inwestycją.
Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w wizytach na terenie budowy, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
a/ grupy robót
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
79900000-3 Różne usługi branżowe i podobne
b/ klasy robót
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 Różne usługi dla przedsiębiorstw
c/ kategorie robót
45233121-3 Roboty w zakresie dróg głównych
45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45243510-0 Budowa nasypów
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233294-6 Instalowanie sygnalizacji drogowej
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 Malowanie nawierzchni
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232452-5 Roboty odwadniające,
45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71351914-3 Usługi archeologiczne
45233124-4 Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45233140-2 Roboty drogowe
45221121-6 Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych
44212329-1 Ekrany ochronne
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 Różne usługi dla przedsiębiorstw
TERMIN OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl do dnia 9 lutego 2022 r. do godziny 11:00.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Adres skrzynki epuap Zamawiającego: /starostwosanok/SkrytkaESP
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z miniPortalu (pkt 9.8. – 9.16. SWZ).
O terminie złożenia oferty decyduje data jej przesłania na miniPortal.
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca za pośrednictwem Platformy może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Po upływie terminu składania ofert dodanie oferty (załączników) nie będzie możliwe.
Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 lutego 2022 r., o godzinie 11:30, za pośrednictwem miniPortalu – poprzez ich odszyfrowanie i otwarcie.
Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.