Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Olchowce, Gm. M. Sanok.
Znak sprawy: IN.272.18.2022
Przedmiot zamówienia.
W ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków zostaną wykonane prace mające na celu: pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych wraz z danymi dotyczącymi punktów granicznych spełniających wymogi dokładnościowe określone w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków, uzupełnienie i aktualizację bazy danych EGiB o dane dotyczące budynków i lokali, aktualizację użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz gleboznawczą klasyfikację gruntów dotychczas nieobjętych klasyfikacją, ponowną klasyfikację gruntów zmienionych użytków gruntowych na terenach rolnych i leśnych, harmonizację baz danych BDOT500 i GESUT ze zmodernizowaną baza danych EGiB.
Szczegółowy zakres prac:
1. Analiza istniejących materiałów zasobu i ocena ich przydatność, w zakresie możliwości wykorzystania do realizacji prac modernizacyjnych.
2. Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych z operatów technicznych zgromadzonych w pzgik:
• dla działek, których ustalenie granic zostało potwierdzone w protokołach granicznych zawartych w operatach geodezyjnych przyjętych do zasobu, położenie granic działek i opisujących je współrzędnych punktów granicznych, należy przyjąć z tych opracowań,
• dla działek, których granice zostały opracowane w układzie lokalnym, bądź już nieobowiązującym, należy dokonać przeliczenia współrzędnych tych granic do obowiązującego układu PL-2000,
• ustalenie wartości atrybutów punktów granicznych pozyskanych z materiałów pzgik.
3. Kontrola i doprowadzenie do spójności danych geometrycznych i opisowych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek, budynków i użytków gruntowych na podstawie danych, pozyskanych z materiałów pzgik.
4. Sporządzenie „Wykazu operatów technicznych wykorzystanych i nienadających się do wykorzystania w projekcie operatu opisowo-kartograficznego”, stanowiącego wynik analizy materiałów.
5. Przygotowanie „Roboczej bazy danych geometrycznych” z uwzględnieniem danych pozyskanych w ramach prac opisanych w pkt 1-4.
6. Prace wyszczególnione w pkt 1-5 będą podlegały kontroli i odbiorowi przez Zamawiającego, jako Etap I zamówienia.
7. Wykonawca zorganizuje zebranie informacyjne dla właścicieli i władających działkami położonymi na terenie objętym modernizacją EGiB, w celu przedstawienia podstawowych założeń przeprowadzanej modernizacji i harmonogramu prac. O zebraniu należy poinformować zainteresowane strony przez ogłoszenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta, przez radę dzielnicy i w sposób zwyczajowo przyjęty w danym obrębie (np. tablice ogłoszeń).
8. Współrzędne punktów granicznych pochodzące z pomiaru należy przyjąć, o ile w wyniku analizy zgodnie z punktem IV.1 i 2, dane te pozwolą na odtworzenie położenia granic z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 19 ust.1 pkt 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. W przeciwnym wypadku oraz na odcinkach granic, gdzie współrzędne pochodzą z wektoryzacji, położenie punktów granicznych należy ustalić i zamierzyć w terenie. Z przeprowadzonych czynności ustalenia granic spisać protokół.
9. Geodezyjny pomiar terenowy budynków, dla których brak jest dokumentacji w pzgik zawierającej numeryczny opis konturów budynków. Pomiarem bezpośrednim należy objąć także budynki, które zostały przebudowane lub rozbudowane. Budynki, które nie podlegają ujawnieniu w bazie EGiB należy wykazać w bazie BDOT500.
10. Pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych budynków oraz lokali na podstawie zgromadzonej dokumentacji architektoniczno-budowlanej, a w przypadku jej braku na podstawie danych z pzgik oraz wyników wywiadu terenowego.
11. Porównanie prowadzonej przez starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych.
12. Geodezyjny pomiar terenowy zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych a w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów i opracowanie projektu gleboznawczej klasyfikacji w oparciu o przepisy rozporządzenia (6). Przewidywane zmiany i konieczność przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w zakresie użytków na gruntach rolnych należy uzgodnić z Zamawiającym.
13. Obliczenie powierzchni działek, rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia (3) oraz sporządzenie „Wykazów zmian danych ewidencyjnych”. O których mowa w § 34 rozporządzenia (2).
14. Przygotowanie „Roboczej bazy danych geometrycznych”, zaktualizowanej o wyniki prac wyszczególnionych w pkt 8-13.
15. Przygotowanie „Projektu operatu opisowo-kartograficznego” zgodnie z przepisami § 27 ust. 3 rozporządzenia (2), który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów ewidencyjnych.
16. Przedstawiciel Wykonawcy będzie uczestniczył w wyłożeniu „Projektu operatu opisowo-kartograficznego” do publicznego wglądu oraz zbierze i przekaże Zamawiającemu, w formie stosownego protokołu, uwagi zainteresowanych podmiotów zgłoszone w ramach wyłożenia.
17. Wykonawca zapewni udział swojego przedstawiciela w rozstrzyganiu zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego uwag.
18. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wyniki prac modernizacyjnych w postaci „ Projektu operatu opisowo-kartograficznego”. Wyniki te w szczególności zawierać będą zmiany wynikające z uznania za zasadne uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego.
19. Wykonawca dokona harmonizacji baz danych BDOT500 i GESUT ze zmodernizowaną bazą danych EGiB.
20. Prace wyszczególnione w pkt 7-19 będą podlegać kontroli i odbiorowi przez Zamawiającego, jako Etap II zamówienia.
UWAGA!
Szczegółowe informacje o zakresie i warunkach inwentaryzacji oraz wykonania projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu sanockiego zawiera: załącznik nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - „Warunki techniczne” oraz Załącznik Nr 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – PROJEKT Modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania ofert: 14.10.2022 r. godzina 10:00.
Termin otwarcia ofert: 14.10.2022 r. godzina 10:30.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na stronie ePUAP. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Termin składania ofert: 14.10.2022 r. godzina 10:00.
Termin otwarcia ofert: 14.10.2022 r. godzina 10:30.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na stronie ePUAP. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 190 000,00 zł brutto