UWAGA - Zamawiajacy zmienił charakter zadania z remontu na przebudowę oraz określił kategorię drogi na "Z"
W związku z powyższym wydłużono termin składania ofert do 04.11.2022 r.
IN.272.1.26.2022 Sanok 21.10.2022 r.
Zapytanie ofertowe
Powiat Sanocki zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego(PFU) dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi Sanok-Dobra na odcinku w km od 13+879 do km 17+740 (od skrzyżowania na Tyrawę Solną - do mostu na Sanie).
Rozdział 1. Orientacyjny zakres przedsięwzięcia obejmuje przebudowę drogi powiatowej Sanok – Dobra km od 13+879 do km 17+740 (od skrzyżowania na Tyrawę Solną – do mostu na Sanie)
w poniższym zakresie:
- Ilość zjazdów indywidualnych – 80 szt.
- Ilość dróg bocznych (bitumicznych) – 11 szt. + 3 szt. skrzyżowania z drogami powiatowymi - 2220R Mrzygłód - Tyrawa Wołoska, 2218R Raczkowa – Mrzygłód i 2219R Hłomcza - Łodzina
- Przepusty – 8 szt.
- 13,884 – ø80 z tworzywa sztucznego
- 14,084 – ø60 beton rurowy
- 14,698 – ø150 żelbet rurowy
- 15,294 – 2 x ø100 żelbet rurowy
- 15,642 – ø80 z tworzywa sztucznego
- 15,907 – ø100 żelbet rurowy
- 16,171 – ø100 żelbet rurowy
- 16,553 – ø60 beton rurowy
- Most w m. Mrzygłód dł. 8,00m, szer. 8,70m w km 14+195
- Chodnik w m. Mrzygłód dł. 800 m. od skrzyżowania na m. Tyrawa Solna do drogi gminnej dz. nr 257
- Chodnik w m. Hłomcza dł. 500 m od skrzyżowania z drogą gminną dz. nr 782 do skrzyżowania
z drogą powiatową Hłomcza – Łodzina
UWAGA - PFU – powinno być opracowane dla klasy drogi ,,Z’’.
Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym określi w PFU dokładny kilometraż przebudowy drogi oraz nazwę zadania.
Rozdział 2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU) oraz szacunek kosztów zadania powinien być opracowany zgodnie z:
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego /Dz. U. z 2013r. poz. 1129/
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z późn. zm./, a także z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
PFU obejmuje opis zadania budowlanego, w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, materiałowe i funkcjonalne.
PFU powinien być opracowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej w 3 egz. oraz w formie elektronicznej PDF, DWG w 2 egz.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia mapy do celów projektowych.
- Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, jest wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
- Wykonawca zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU).
Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym dotyczącym przedmiotu zamówienia, a także zdobyciem wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny opracowania.
Termin realizacji zamówienia ustala na 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:
Bartosz Mrugała (Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Sanoku),tel. 13 46 529 42 w godz. 7 30 – 15 30 email: zp@powiat-sanok.pl
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty prosimy składać na formularzu ofertowym w terminie do dnia 04.11.2022r. do godziny 14.00 – biuro podawcze – parter budynku lub na adres mailowy zp@powiat-sanok.pl.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2022 r. o godz. 14.15 w pok. Nr 57, otwarcie ofert jest jawne.
UWAGA - Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty i podpisania umowy