IN.272.1.26.2024 Sanok, 22.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę wyposażenia w ramach projektu „Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier”, współfinansowanego ze środków PFRON
w ramach programu „Dostępna Przestrzeń Publiczna”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Sanocki
ul. Rynek 1
38-500 Sanok
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Sekuła, tel. 13 46 52 946, email: ksekula@powiat-sanok.pl
Elżbieta Sośnicka, tel. 13 46 52 942, email: zp@powiat-sanok.pl
2. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 130 000 złotych.
3. Opis przedmiotów zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w do budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania:
Część 1 – Zestaw ewakuacyjny (krzesło+mata) – 1 komplet
Część 2 – Plan tyflograficzny – 1 szt
Część 3 – Pętla indukcyjna w ilości - 3 szt
2) Zamawiający wymaga zaoferowania minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia, która pokrywa robociznę i wadliwe części użyte przy ich wytworzeniu oraz przegląd wizualny, wymianę zużytych części.
4. Warunki realizacji zamówienia
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Miejsce dostawy: siedziba Starostwa Powiatowego w Sanoku, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Przedmiot zamówienia (plan tyflograficzny) musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w uzgodnieniu z Koordynatorem ds. dostępności – P. Katarzyną Sekuła, koszt obejmuje również montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od podpisania umowy, nie później niż do 27.12.2024 roku.
6. Zastrzeżenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a) do nie wyłonienia żadnego z oferentów bez podawania uzasadnienia.
b) do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w przypadku wpływu identycznych ofert.
7. Opis kryteriów oceny oferty
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: kryterium cena 100% .
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić pisemnie na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Wszystkie kwoty w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertę należy opracować w języku polskim.
Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty dostawy, transportu, rozładunku itp. towaru do siedziby Zamawiającego.
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty można składać do 29.11.2024 roku do godziny 12:00 w formie elektronicznej na adres e-mail: zp@powiat-sanok.pl, w formie pisemnej osobiście w siedzibie Zamawiającego: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku).
Oferta powinna być złożona na prawidłowo wypełnionym formularzu (załącznik nr 1)
w nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: Oferta na dostawę wyposażenia w ramach projektu Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.11.2024 r. o godz. 12.30 w pok. Nr 57, otwarcie ofert jest jawne.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Załączniki
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
X. Inne informacje:
1) O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych.